21 kwietnia 2016 Reklama 0
reklama led

Ostatnio moim zadaniem było przygotowanie kampanii reklamowej dla jednej z firm z branży meblowej. Na początku obawiałam się, że nie podobałam tak odpowiedzialnemu zadaniu. Wymagało to sporo zaangażowania i tygodni przygotowań, gdyż na opracowanie kampanii reklamowej składa się wiele czynników.

Reklama led może okazać się strzałem w dziesiątkę

reklama ledNa początku musiałam określić stopień w jakim marka jest rozpoznawana przez konsumentów. Znając dopiero te informacje mogłam przygotować strategie. Po przeanalizowaniu danych, mogłam stwierdzić, że zdecydowanie odpadają tradycyjne wyświetlacze led, gdyż tutaj będzie potrzebne coś więcej, ale nie koniecznie reklama telewizyjna. Panele led są dobrym rozwiązaniem dla kampanii reklamowej robionej na małą skalę, dla niewielkiego grona odbiorców, ja jednak chciałam odnieść więcej, musiałam wzmocnić wizerunek firmy, a także podnieść sprzedaż. Po dłuższych przemyśleniach zdecydowałam, że dobra będzie reklama led, ale trochę w nowocześniejszej formie, decyzja padła na telebimy. Następnie konieczne było zaprojektowanie tego co umieścimy na wyświetlaczu. Przede wszystkim musiało się tam znaleźć logo mojego klienta. Konieczne było również wyeksponowanie nazwy, krzykliwą czcionką. Nie chciałam iść w stereotypy i wrzucić po prostu zdjęcia, którego z mebli. Musiałam nadać im charakteru, dlatego postanowiłam przypisać meblom osobowość, poprzez stworzenie rysunkowego, żywego wyposażenia do domu.

To okazało się strzałem w dziesiątkę. Moje rysunkowe meble stały się szybko rozpoznawalne, a ich śmieszne dialogi królowały na wielu telebimach w mieście. Ciesze się, że podołałam temu wyzwaniu i udało mi się odnieść sukces.